KLANTEN

Een 5-delige reisserie door Europa voor LINDA.TV. Zelfstandig geregisseerd, gefilmd en gemonteerd. 

 

 

Brand Marketing voor NoSun. In de rol van huisvlogger reis ik mee om groepsreizen in beeld te brengen aan de hand van vlogs of cinematic movies. Zelfstandig geregisseerd, gefilmd en gemonteerd. 

 

Brand Marketing voor Bergans. De nieuwste collectie in beeld gebracht aan de hand van een cinematic movie en column over duurzame kledingindustrie. Zelfstandig geregisseerd, gefilmd en gemonteerd.

 

 

Brand Marketing voor WestCord Hotels. In de top 3 als huisvlogger van WestCord. Op uitnodiging alsnog een cinematic movie gemaakt ter inspiratie wat de mogelijkheden zijn van een brand video.  

In totaal 39 columns geschreven voor LINDA.nieuws over sporten, gezondheid en leefstijl. Klik hier voor de columns. 

ONDERWIJSONTWIKKELING

Analyse van curriculum ten behoeve van een onderwijsontwikkelingstraject. 

4-daagse waarin het curriculum van Sport en Bewegen is herontwikkeld met een focus op een nieuw toetsraamwerk. 

Tijdens een 10-daagse de driejarige bachelor (Sport en Bewegen) opnieuw opgebouwd vanaf visie tot aan uitwerking van nieuwe modules inclusief toetsing.

Geregeld ben ik audit voorzitter voor opleidingen van Thomas More Hogeschool. Ik bespreek de audit voor met de afdeling kwaliteitszorg, opleidingscoordinator, bereid het panel voor en ben voorzitter tijdens de auditdag.

SPREKER

Het bedrijf Global Exploration neemt elk jaar 1000-den scholieren plus begeleiders mee naar ontwikkelingslanden. Vanuit mijn bedrijf The Global School heb ik drie keer lezingen gegeven bij de opening over het thema ‘de wereld als je klaslokaal’. 

MEER OVER SU-ANNE