In opdracht was Su-Anne travelvlogger van het bedrijf NoSun. Een reisorganisatie die meermaals is verkozen tot beste reisorganisatie voor actieve vakanties. In totaal heeft Su-Anne zes reizen in beeld gebracht.
Wil je samenwerken en ben je op zoek naar voorbeelden?
In de MediaKit vindt je praktische voorbeelden ter inspiratie voor samenwerkingen. Ter aanvulling zijn enkele klanten met bijbehorende producten weergegeven en is inzichtelijk gemaakt op welke manier Su-Anne in de media was.
Neem contact op indien je meer informatie wenst te hebben of wilt afstemmen.
In opdracht was Su-Anne travelvlogger van het bedrijf NoSun. Een reisorganisatie die meermaals is verkozen tot beste reisorganisatie voor actieve vakanties. In totaal heeft Su-Anne zes reizen in beeld gebracht.
Su-Anne heeft in opdracht van LINDA.TV een vijfdelige reisserie gemaakt (2017). Ze nam de kijkers mee naar Zuid Engeland, Zweden en IJsland en op stedentrip naar Porto en Athene.
Su-Anne heeft in opdracht van LINDA in totaal 39 columns geschreven voor het digitale platform LINDA (2017). De columns gingen alle over haar persoonlijke levensstijl in relatie tot sport, bewegen en voeding.
In opdracht van Global Exploration heeft Su-Anne diverse lezingen verzorgd over ‘perspectieven’. De doelgroep varieerde van middelbare scholieren, ouders en docenten.
In samenwerking met Bergans promootte Su-Anne de kledinglijn van Bergans door middel van een blog en bijbehorende roadmovie waar hun product (duurzame kleding) centraal stond.
Su-Anne zat in de top 10 van VIVA VISIONISTA. Een ondernemerswedstrijd voor inspirerende jonge vrouwen. Samen met de top 10 kandidaten reisde ze af naar Parijs waar ze ondernemerslessen kregen op het hoofdkantoor van Renault en Google.